Ratsin siis Fransilla, ja mul oli kauheen kivaa. Me ravattii keskiympyräl ja leikittii kakkuu, sitte me saatii laukatakki. Tehtii kyl kauheena siirtymisii, mut ei se mitää. Ravi-käyntitunti. Kivaa oli. Paitsi et se edellisen tunnin ridaaja ei tullukkaa ja mun pitiki laittaa Frans. :< Laitoin polleni kans pois, mut oonki toine joka osaa laittaa martsarit. Anni ja Minä osataa niputtaa martsarit, muut ei. Martsareil meinaan martingaalei. Olis pollelle jääny suojat jalkaan ellei Suvi olis huomannu niit.

Nelson o silti paras, mut Frans onki toisiksparas. Heidi meniki Nelsonill. :< Ois nimittäi saanu men Mossella. Mua vaa pännii toi ku en saa Nelsonia.

Ihkuu, oli Eija opena. Meiä piti kauheena tehä niit siirtymisii ja kattoo sitä istuntaa. Laukaskaa ei saanu yhtää pomppii satulas, niinku pitäis mukailla hevosen liikkeet. Piti niiku istuu satulas ku tiiliskivi, ainaki Eijan mielestä. Mun mielest poninki olis helpompi jos ratsastaja mukailis sen liikkeitä. Open takii tunti meni aika perseellee. Toivottavast ens kerral ihana ilma ja maastot sulat, ni päästäis jo maastoilemaan!

Ei kyl oo paljo muuta, mut huomenna meil onki ihkusti kässää. -.- Sais ees olla toine liikkatunti, taikka sitten joku ihk matskunkoe. EI KÄSSÄÄ! Mielummi puukässääki ku normia ja noloo kässää. AINII! Ihk, me tehääki maskottii ja mun pitöö koht täyttää koko hiiruli. Ja sitte se håntåkii. -.-

-Nelssi

Ps. Ei ollu paljoo asiaa.